A tökéletes irodaszer-webshop 7 ismérve

A tökéletes irodaszer-webshop 7 ismérve

Ahogy arról már korábban szót ejtettünk, a hagyományos és az online papírboltok nyújtotta lehetőségek sok szempontból eltérnek egymástól. Sokan szeretik kézbe venni, megtapintani, kipróbálni, szemügyre venni azt, amit a kosárba pakolnak egy vásárlás során, amikor írószerről vagy irodaszerről kell dönteni. Egy hagyományos papírboltban ennek nem nagyon van akadálya, a irodaszer webshopok esetében azonban más a helyzet. 

Legyen szó magánszemélyek vagy cégek elvárásairól, ebben a cikkben összegyűjtöttük azt a hét szempontot, amelynek meg kell felelnie egy tökéletes irodaszer webshopnak.

A legjobb irodaszer-webshop jellemzői

  1.     Széles választék

Képzeljük el egy pillanatra azt az irodaszert forgalmazó boltot, ahol 27 ezer termék várja a vásárlókat. Napokba telne mindent alaposan szemügyre venni, és ha hosszúra nyúlik a bevásárlólista a hazaszállítással is komoly gondok lennének. A Bécsi Irodaker webáruházban ez a rengeteg termék kényelmesen és gyorsan elérhető, vásárlóink szerint nem létezik olyan irodaszer, ami a webshopunkban nem kapható.

  1.     Gyors kiszállítás

Jól tudjuk, hogy amikor valami nélkülözhetetlen dolog hiányzik az irodából, akár órákra is leállhat a munka, nem kis bosszúságot és anyagi hátrányt okozva a cég számára. Mindenki szeret előre gondoskodni a szükséges eszközökről, mégis előfordulhat, hogy elfogy a papír a nyomtatóból, a prezentációhoz szükséges utolsó marker is kiszárad vagy az éves iratrendezés kellős közepén derül ki, hogy kevés a dosszié. 

Irodaszer webáruházunk ezekben a kellemetlen pillanatokban gyors megoldást nyújt az ügyfeleinek. Miattunk nem kell napokat vagy heteket várnia. Ha délutánig beérkezik a rendelés, másnap reggel, akár saját járművünkkel kiszállítjuk a megrendelt eszközöket, hogy zavartalanul folytatódjon a munka.

  1.     Elérhető ügyfélszolgálat

A Für Elise csodás dallamát mindig jólesik hallgatni. Kivéve egy telefonvonalon keresztül, amikor a kezelő jelentkezésére várunk. A Bécsi Irodaker nagy figyelmet szentel a precíz ügyfélkiszolgálásra. Bármilyen kérdése van, állunk rendelkezésére. Elérhet minket telefonon, emailen, személyesen és weboldalunkon keresztül is kérdezhet, üzenhet, 24 órán belül válaszolunk.

  1.     Versenyképes árakkal kínálja a termékeket

Sajnos elterjedt módszer egyes webshopok esetében, hogy megemelik egy adott termék árát, ha időszakosan megnövekedett kereslet van rá. A vásárlók azonban tájékozottak, mindig okos döntést hoznak, összehasonlítják az árakat és nem felejtenek. Az Bécsi Irodaker jól ismeri a vásárlóit. A rövidtávú, gyors haszonszerzés helyett a hosszútávú elköteleződésre fókuszálunk, megbecsüljünk vásárlóinkat és partnereinket. 

Ehhez hozzátartozik, hogy a legjobb lehetőségeket sorakoztatjuk fel. Külön menüpontban elérhető Akciós ajánlatainkat egy helyen érheti el, és akár féláron beszerezheti a munkájához szükséges eszközöket, legyen az mágneses tábla, irodai szék, fénymásoló papír vagy iratmegsemmisítő.

  1.     A rendelés menete gyors és egyszerű

Igyekeztük webshopunkat könnyen kezelhetővé tenni, hogy a megrendelés éppen olyan gyors és gördülékeny legyen, amilyennek szeretné. Miután a kosárba tette a terméket, megrendelheti regisztrált felhasználóként (így a leggyorsabb) vagy regisztráció nélkül. 

Az online adatlapon keresztül minden olyan részletre rákérdezünk, amely a kiszállítás és vállalkozása szempontjából, a számlázás miatt szükséges lehet. Ezt követően választhat, hogyan szeretné megkapni a terméket. Budapest területén belül a legtöbbször ingyenes a kiszállítás, de személyesen is átveheti a termékeket munkaidőben, címünk: 1047 Budapest, Perényi Zsigmond utca 10.

Emellett expressz szállításra is lehetőséget biztosítunk. A kisebb csomagokat motoros futár viszi ki, a nagyobb csomagokat is kiszállítjuk 2-3 órán belül személygépkocsival. Mivel ez a szolgáltatás időt igénylő, ezért nem lehet országos, csak Budapesten és szűk körzetében üzemel. A részletekről itt tájékozódhat.

  1.     Rendelkezik letölthető árlistával

Amikor céges megrendelésről van szó, minden perc fontos lehet. Naponta frissülő adatbázisunkat letölthetővé tettük, hogy Önnek ne kelljen a webáruház kategóriái között böngésznie órákon át. Az árlista tartalmazza a több mint 27 ezer termékünk rövid leírását, az aktuális árakat és a cikkszámot, amely alapján rákereshet a termékre és pár kattintással megvásárolhatja a szükséges mennyiségben.

Ezzel a funkcióval nem csak értékes időt, hanem pénzt is spórolunk vevőinknek, hiszen gyorsan és a szükséges információk birtokában a legjobb döntést hozhatják meg a letölthető árlista segítségével.

  1.     Egyszerre képes kielégíteni magánszemélyek és cégek igényeit is

Webáruházuk termékkínálatát úgy alakítjuk, hogy a sok alkalmazottat foglalkoztató cégek számára vonzó legyen. Ugyanakkor nem szerettük volna, ha ez az egyéni igények rovására megy. Iskolás vagy kisgyermeket nevelő szülőkre, képzőművészekre, kreatív hobbiban jártas vásárlóinkra is gondolunk, amikor a termékpalettát színesítjük.

Irodatechnikai berendezéseink széles skálája a hőkötéstől kezdve a hangrögzítőkön át a papírvágó gépekig számos kategóriában kínál termékeket. A céges prezentációkban verhetetlenek vagyunk. Szinte minden méretben kapható vizuál tábláink, magas igényekre fejlesztett projektoraink mellet olyan egyedi elvárásoknak is megfelelünk, mint a mágneses bemutatókeret, a többfunkciós multimédia vetítőállvány vagy a prezentációs távirányítók. A legmodernebb irodákat is berendezzük. Válogasson kedvére a tárolószekrények, irodabútorok és dekorációs tárgyak között.

A Bécsi Irodaker webshopjában az év minden napján beszerezheti a szükséges eszközöket az irodai munkától kezdve a kreatív alkotáson át az üzemeltetéshez szükséges kellékekig. Várjuk megrendelését! 

Hagyjon egy hozzászólást!

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Shopping Cart
Scroll to Top